bouwmeestersoppad.reismee.nl

We gaan weer oppad..... Costa Rica

Nog één kort nachtje slapen en dan is het weer zover! Morgenochtend om 10 uur vliegen we eerst naar Houston. En vandaar door naar San José. We gaan 17 uur in het vliegtuig doorbrengen dus... sudoku's en e-reader gaan mee.

We hebben een rondreis samengesteld samen met Pieter Westra van Aratinga Tours. Hij is een Belgische bioloog die op Costa Rica woont en veel vogelreizen organiseert en begeleidt. We gaanmet een huurauto drie weken rondtoeren in Costa Rica. Aangezien we in Eco-lodges verblijven vermoed ik dat we ook wel regelmatig van internet gebruik kunnen maken. Als dit klopt dan ga ik jullie middels verhalen en foto's op de hoogte houden van onze belevenissen. Groetjes, Gert en Els.

Karin van Bavel

Een hele prettige reis weer Els en Gert! Ik ga jullie Eker weer volgen. Echt leuk dat ik je gisteren nog heb gezien Els.

Ine

Hele fijne, mooie en gezellige reis!!
We gaan opletten wanneer jullie ons weer mee laten reizen!!
Liefs!

angela

Heel veel plezier en hopelijk kunnen we de reis volgen! De naam Housten roept trouwens veel herinneringen op. Groetjes en geniet ze!

Aloys

Heel veel plezier !

irma gommers

Hallo Els en Gert.
Wij wensen jullie een heerlijke tijd in Costa Rica en natuurlijk lezen we jullie reisverslagen.
Groetjes, Rinus en Irma.

Christine en Hans

Un muy buen viaje y cuidado.
Atentamente,
Christina & Hansio!