bouwmeestersoppad.reismee.nl

Welkom op dit reislog, we gaan naar NAMIBIË!

Hallo en welkom opdeze reislog!

Wij gaan met viertjes in april een reis maken naar Namibië. Enkele jaren geleden hebben we ook samen een reis gemaakt naar Zuid-Afrika.Daar zijn we toen besmet geraakt met het Afrika-virus en nu willen we nog een keer samen terug naar Afrika.Het lijkt ons leuk jullie op de hoogte houden van onze ervaringen d.m.v. een kort verslag en foto's.Deze site wordt de plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwijons bevinden en waarwe zijngeweest! Meer informatie over ons en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wij zienje graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Gert, Els, Harm en Jaap.

Ine Stolk

Eindelijk dan toch jullie reisverslag gevonden!
Ook wij wensen jullie alle moois en goed voor de aanstaande reis! Geniet er van. Het mooie weer gaan jullie in ieder geval tegemoet!
Wij verwachten weer een nadevakantieborrel met veel foto's en films! Groetjes, Cor en Ine.

Otto Boeren

Hoi Els en Gert leuke site ziet er erg gelikt uit. We zullen zeker hier met plezier naar kijken. Hele prettige vakantie uitkijken en gezond weer terug komen jullie 4tjes.

Henk Bakelaar

Hoi Els en Gert,

Ik ga jullie reis zeker volgen. Veel plezier zo met z'n 4'en. Maar dat zal vast wel lukken!!

kees en philomien

we zijn ook ingelogd en gaan vanaf nu "meereizen".
wij waren net even vergeten dat we meegingen en niet thuisbleven.
nogmaals goede reis allemaal en heel terug.

gerda

Hej Gert en Els, Harm en Jaap,
Ontzettend fijne vakantie voor jullie! Leuk dat ik zo een beetje mee kan reizen. Hier oké. Uitstel tot eind april... en misschien zelfs nog later... Komt goed. Heb nu alle ruimte om jullie te volgen :-) Liefs

ingrid en mesfin

Hoi Els, Gert, Harm en Jaap. Wat leuk om jullie zo te volgen, dan reis je toch een beetje mee!! Kijk uit naar jullie volgende verslagjes al zal dit niet altijd lukken om ergens te kunnen internetten. Heeel veeeel plezier maar dat gaat zeker lukken!! Doei, groetjes mesfin en ingrid

Toos van den Enden

He, wat leuk zo´n site met reisverslag. En de kaart is op tijd aangekomen hoor, zodoende heb ik de site gevonden.
Heel veel plezier en reisgenot.
Groetjes.
Toos

Ine

Hoi alle vier!
Tot nu toe klinkt het geweldig!
Els: ze is er mooi rood en ongeschonden uit gekomen!!
Fijn he? Zondag mag ze staan stralen!
Geniet van alle moois.
Groetjes, Ine.