bouwmeestersoppad.reismee.nl

Het is weer tijd voor een reisje...

We staan weer aan de vooravond van een reis! Dit keer een, voor ons onbekend werelddeel nml. AZIË. We gaan met de reisorganisatie Sawadee naar India.. Je kunt de reis op internet bekijken op de web-site van Sawadee. http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=ORI

Orissa Ruig en Ongerept is de titel van de reis. We gaan naar inheemse stammen en heilige steden. We vliegen in de nacht van vrijdag op zaterdag. Eerst naar Frankfurt en dan nog 10,5 uur door naar Calcutta.De volgende dagblijven we daar en 's nachts reizenwe verder met de trein.De rest van de reisdoen we met een bus(je) De reis heeft 8 deelnemers. We slapen deels in tenten en deels in hotels. Er zitten veel wandelingen in en zo hopen we veel te zien van de natuur en bevolking in dat deel van India.

We zijn nu nog even druk met wandelschoenen invetten, nieuwe broeken omzomen en bedenken of we de bagage meenemen in een weekendtas of rugzak...

ingrid

hoi els en gert,
leuk jullie weer te volgen. dat was een lange reis!! naar India jullie maken vast hele veel bijzondere dingen mee deze reis.
veel plezier!!
groetjes ingrid

Ine Stolk

Jawel, daar gaan ze weer! De eerste reis in 2010!
Gelukkig hebben we nog kans om jullie persoonlijk een fijne reis te wensen!!!!!!

maria en eugène

hoi Els en Gert Goede reis en we gaan jullie volgen.Veel genieten, maar liever niet teveel nieuwe soorten!
Maria & Eugène

marian

we zijn er klaar voor, wat heeft het lang geduurd!!!
Veel plezier

Rinus en Irma

Ik wilde net langs de Kerkstraat rijden, maar misschien is er in 2010 nog wel gaatje!
Ook wij zullen weer met veel plezier jullie volgen op de site.
Groeten, goede reis veel plezier.

idel

Toevallig vanmiddag gebeld.En heel fijne vakantie, was ook alweer lang geleden. Ik zal jullie reis weer volgen. Hoe staat het met je arm Els? Goetjes en geniet. Idel

frank

Genieten !!!

Henk

Veel plezier op deze mooie reis. Ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groeten,
Henk

Hans Nagtegaal

Beste Els en Gert,

Wij zullen jullie graag weer volgen en verheugen ons nu al op de reisverslagen en de foto's. De eerste foto's zijn al geslaagd, schitterend die triomfantelijke kop van Gert! Ga zo door. Groetjes, Christine en Hans.

celia

heel veel reisplezier. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
Goeie reis.

gr. Celia en Henk