bouwmeestersoppad.reismee.nl

We hebben weer plannen!!!

Hallo Luitjes, we hebben weer plannen

Laughing
!

De vluchten zijn geboekt....27 september is de grote dag. We (Gert en ik) vertrekken dan naar Australië. We hebben een tussenstop in Kuala Lumpur. Na het volgooien van de tank gaan we meteen door naar Melbourne waar we dan op zondag 28 september rond 19.30 u. gaan arriveren.

De eerste dagen gaan we doorbrengen in en rond Melbourne. Linda en Darren hebben voor ons, heel luxe, een huis geregeld waar we gedurende de tijd dat we in Melbourne zijn kunnen overnachten. Gert's tante woont ook daar in de buurt. Ze is al in de 90 dus daar gaan we zeker langs. Philomien en Kees zijn dan al een week eerder aangekomen en al een beetje gewend in het Austalische...

Op 2 oktober kunnen we ons huurcampertje ophalen bij BRITZ verhuurbedrijf. Jawel, bij BRITZ...dezelfde waar we in Namibië zoveel problemen mee hebben gehad..Maar dit is een ander werelddeel en ze hadden het beste te leveren dus nog maar een keertje proberen. We hebben de Toyota HiTop gereserveerd!

Vanaf 3 oktober gaan we los en hebben we een rondje gepland van ongeveer 5500km.

Daar hebben we ruim 5 weken de tijd voor. We hebben nergens iets gereserveerd alleen de terugvlucht. Die gaat op 8 november vanuit Melbourne. Nu thuis nog wat zaken regelen, visa en een internationaal rijbewijs. We gaan daar de lente in dus onze zomerkleren hoeven nog even niet opgeruimd! Goed gevoel!!!

Groetjes, ELS.

ingrid

hoi els en gert
wij wensen jullie een heeeeeele goede reis op 27 september en zullen jullie weer volgen tijdens jullie avonturen!! reisgroetjes mesfin en ingrid

Agnes Evers

Hoi Els,

Denk nog maar even goed na bij het inpakken van die lentekleding. Sandra heeft daar muts en shawl moeten kopen omdat het er in 50 jaar nog nooit zo koud was geweest in deze tijd van het jaar. Overigens is dat nu weer over hoor en geniet ze voplop van het land en de mensen. Alleen maar enthousiaste reacties tot nu toe.
En dat gaat bij jullie vast ook gebeuren. Geniet ervan en hous ons op de hoogte!

groetjes Agnes en de rest.

Ans

Els en Gert,
Een hele fijne reis met lekker veel zon en leuke ervaringen. Doe de groetjes aan Philomien.
Groetjes Ans